Značka Birell, spadajúca do koncernu Plzenský Prazdroj a.s., úžasné nealkoholické pivo, vyrábané procesom ako pivo alkoholické a teda takmer identickej chuti, prišla s novým marketingovým konceptom, zamerať sa premiérovo na zimnú sezónu lyžovačiek a lyžiarov.
Spoločne sme chceli zacieliť na novoročné predsavzatia a tým prezentovať Birell ako správnu voľbu vo výbere nealkoholického osvieženia, či už vo forme nealkoholického piva Birell alebo ochutených nealkoholických radlerov Birell. Tiež v spolupráci s inými značkami nealkoholických nápojov nám barman vymyslel nealkoholické drinky na mieru, kde všetky ingrediencie skvelo hrali s rôznymi príchuťami Birellu.
A tak v Jasnej na Bielej púti začiatkom tohto roku vyrástlo na tri týždne desaťmetrové iglu, kde sa návštevníci lyžiarskeho centra a okolitých lokácií mohli každý víkend zohriať pred mrazivým počasím, osviežiť sa, zabaviť sa pri hrách, aktiváciách, a to ako vnútri, tak aj pred našim iglu. Obľúbený bol hlavne BirellPong či pukec, ale aj cornhole a obrie piškvorky.
V rámci nášho pop-up baru sme ponúkali čapovaný a plechovkový Birell, ako aj už spomínané miešané drinky priamo od profesionálnych barmanov. Veľmi obľúbeným drinkom vystavaným aj z Birellu bola naša verzia Aperolu a tiež aj horúci nealkoholický punč, ktorý sme miešali z príchute Hrozno.
Na ozvláštnenie čapovaných pív sme mali aj netradičný prístroj, ktorý vytváral krásne brandové obrázky s logom na čerstvo načapovanú penu. Pre zákazníkov to bolo veľmi zaujímavé a neraz si takýto nevšedne vyzdobený nápoj fotili na svoje sociálne siete.
Sprievodný program na celé tri víkendy bol veľmi zaujímavý a nabitý. Po celý čas otvoreného pop-up baru nám hrala skvelá DJ Queen B, ktorá už v minulosti spolupracovala s menami ako EKG a podobne.
Každý deň sme tiež mali stand-up vystúpenie od jedných z najlepších komikov na Slovensku. Vystriedali sa tu mená ako Michal Szatmáry, Dano Černý či Simona Salátová. Vystúpenie sme predstavili priamo na svahu, a tak sa zastavovali aj okolojazdiaci lyžiari. K doplneniu celodenného programu sme okrem hier pridali aj krátke barmanské show priamo na svahu, kedy sme ponúkali nealkoholické shoty lyžiarom ešte na lyžiach. Nevšednosťou bol tiež spôsob servírovania, kedy lyžiari museli darovaný nealko shot vypiť vo štvorici naraz a to priamo z lyže.
Všetky tieto aktivity a časti programu vytvorili perfektný celok a zaujímavý program, ktorý zaujal mnoho ľudí a dúfame, že značka aj vďaka tomuto projektu rozšíri svoju sezónu aj o zimné mesiace a bude úspešná aj u lyžiarov.
Pridaj komentár